• cover

    Πρόκειται για ένα χιουμοριστικό ποιήμα γραμμένο στα αγγλικά, που περιγράφει την συμπεριφορά ενός κοριτσιού, το οποίο βρίσκεται1 αποκομμένο απ' τον κόσμο.

  • cover

    "Τυμπανισμοί" Είναι μια φλόγα η ψυχή σε λάμπα φώτισης είναι αναμμένη ως το υγρό της να σωθεί μια πεταλούδα είσαι εσύ, ορμάς και χάνεσαι καίγεσαι, φεύγεις… παγώνεις, έρχεσαι να ζεσταθείς Είσαι η φλόγα κι έχεις το σώμα πεταλούδας άτακτη σκέψη σε πετά εδώ κι εκεί στο βλέμμα θέρμη κι έλξη όλης της γης ενώνει, γιατρεύει τα νοσηρά με ηθική Σαν φοβηθείς στέκεις στο κρύο ενδιάμεσα Πόσο κακό σου κάνει τούτη η επιλογή; Νεκρός με ανάσα, π’ όλα τα καλά του φταίνε το σώμα σου άψυχο, μισεί για να μισηθεί Γύρω απ΄τη φλόγα, χορός στου σύμπαντος δονήσεις… Να γράψεις πρόλαβες, σημειώσεις για συμπτώσεις; SearchingTheMeaningOfLife

  • cover

    When her car breaks down in the middle of a snow storm, nurse Jessica Cross finds herself alone with no one to call for help. As the temperature plummets, a bearded man comes to her rescue, taking her with him to his remote cabin in the woods.Will she make a ran for her life or decide to stay with the handsome stranger until the storm is over? Notorious ladiesman Bryan Hunt was never one to shy away from trouble. Geting the beautiful brunette back to safety is what gets him in deep waters again, as fate binds them together until the weather clears.

  • cover

    Παρασκευή και 13 γεννήθηκε ο Ζοφρουά ντε Σαρνέ και η μετάθεση του στο τμήμα ανθρωποκτονιών στο Παρίσι ήταν το καλύτερο δώρο για τα γενέθλια του, αλλά η εξιχνίαση τού φόνου τού επιφανούς Φιλίπ Βαλουά, αλλοτρίωσε την ζωή του, φέρνοντας στην επιφάνεια τις ρίζες του ονόματος του και πράγματα που δεν ήξερε πως υπάρχουν και άλλα που υπήρχαν και τα είχε ξεχάσει...

  • cover

    Παρασκευή και 13 γεννήθηκε ο Ιάκωβος Φραντζέκος και στα γενέθλια των σαράντα πέντε χρόνων του, ανακάλυψε την πραγματική του ταυτότητα, ότι είναι απόγονος του τελευταίου ηγέτη των Ιπποτών του Ναού, Ζακ ντε Μολαί. Παρασκευή και 13 γεννήθηκε ο Φιλίπ Βαλουά, ο οποίος μέσα από μια σειρά περίεργων συμβάντων, οδηγήθηκε στις ρίζες του ονόματος του, που ξεκινούσε απ' τον Φίλιππο τον Ωραίο. Οι δρόμοι των δυο ανδρών θα συναντηθούν, για να ξαναγράψουν την ιστορία.

  • cover

    Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε προπτυχιακούς φοιτητές ανώτατης εκπαίδευσης και ειδικά φοιτητές των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων. Εφαρμόζει μια δομημένη προσέγγιση κατά την οποία ο φοιτητής καλείται να εκτελέσει 10 διαφορετικές εργαστηριακές ασκήσεις, διάρκειας δύο διδακτικών ωρών, σε περιβάλλον MATLAB και SIMULINK. Η εκπαιδευτική προσέγγιση έχει ως κύριο στόχο να ωθήσει τον φοιτητή να εργαστεί χρησιμοποιώντας το λογισμικό από την πρώτη στιγμή για να εξοικειωθεί με βασικές αρχές, έννοιες και κυκλώματα των ηλεκτρονικών ισχύος. Γίνεται συνειδητή προσπάθεια αποφυγής εκτενής παρουσίασης του λογισμικού αλλά και του γενικότερου θεωρητικού υποβάθρου. Νέες έννοιες αλλά και λειτουργίες του λογισμικού εισάγονται σταδιακά, ώστε να διατηρηθεί το ενδιαφέρον, να αποφευχθεί η επανάληψη παρόμοιων βημάτων σε κάθε άσκηση και να μετριασθεί η ροή της πληροφορίας. Κάθε άσκηση ολοκληρώνεται με παράθεση των βασικών σημείων και των εκπαιδευτικών στόχων. Η προσέγγιση που περιγράφεται σε αυτό το βιβλίο ακολουθήθηκε κατά το χειμερινό εξάμηνο του 2014-2015 στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. του ΤΕΙ Κρήτης. Στο τέλος του κύκλου των ασκήσεων, οι φοιτητές κλήθηκαν να απαντήσουν σε σχετικό ερωτηματολόγιο. Το διδακτικό πλάνο καθώς και μια πρώτη ανάλυση των απαντήσεων των φοιτητών στο ερωτηματολόγιο παρουσιάστηκαν στο Πανελλήνιο Συνέδριο Ηλεκτρονικής και Τηλεπικοινωνιών (Pan-Hellenic Conference on Electronics and Telecommunications - PACET) του 2015. Η ανάλυση των απαντήσεων έδειξε ότι, σύμφωνα με την κρίση των φοιτητών, η συγκεκριμένη προσέγγιση βελτίωσε σημαντικά τις γνώσεις και την ευχέρεια χρήσης του συγκεκριμένου λογισμικού αλλά και τις βασικές γνώσεις τους για θεμελιώδεις έννοιες και ζητήματα της ευρύτερης επιστήμης του ηλεκτρολόγου μηχανικού. Παράλληλα πέτυχε να αυξήσει σημαντικά το ενδιαφέρον τους για τον τομέα των ηλεκτρονικών ισχύος αλλά και για το χρησιμοποιούμενο λογισμικό. Σημαντικό ποσοστό των φοιτητών θεώρησε τις γνώσεις που αποκτήθηκαν χρήσιμες για άλλα μαθήματα, για την εξομοίωση άλλων κυκλωμάτων στο μέλλον και για την πτυχιακή τους εργασία. Το γενικότερο ποσοστό ικανοποίησης έφτασε το 90%. (από τον Πρόλογο)

  • cover

    Το βιβλίο αυτό φέρει την δικιά του ιστορία. Η πρώτη του, ανεπίσημη, έκδοση έγινε το 2006-2007, με την βοήθεια τοπικών πολιτικών παραγόντων, με κύριο στόχο την στήριξη του Λαογραφικού Μουσείου Βαρθολομιού. Πέρα όμως από τον πρωταρχικό αντικειμενικό σκοπό, κατάφερε και να καταγράψει και να διασώσει πτυχές της νεότερης ιστορίας του τόπου, να προσφέρει όχι ασήμαντα λογοτεχνικά δείγματα και να αγαπηθεί από όσους το διάβασαν. Έτσι το 2016, ο Πολιτιστικός Σύλλογος ΗΩΣ αποφάσισε να προχωρήσει στην επίσημη έκδοση του βιβλίου σε ψηφιακή μορφή, με κύριους στόχους την διάσωση του και την δωρεάν διάθεση του σε κάθε ενδιαφερόμενο, κάτοικο της περιοχής ή μη. (από τον Πρόλογο του Εκδότη) Αποτέλεσμα μιας χρονικής ιχνηλασίας είναι αυτό το μικρό βιβλίο με τίτλο «Η τουβουλοπαγίδα». Ονομάσθηκε έτσι από την παιδική εκείνη ιδιοκατασκευή που χρησιμοποιούσαν παλιότερα τα αγόρια για να αιχμαλωτίζουν μικρά πουλιά. Στήθηκε λοιπόν με αυτό το βιβλίο μια τουβουλοπαγίδα στο χρόνο για να αιχμαλωτισθούν μικρά πουλιά διαβατάρικης μνήμης. Γιατί και οι μνήμες αποδημούν για πάντα και μάλιστα χωρίς ελπίδα εαρινής επιστροφής, αν δεν τις εμποδίσουμε να χαθούν σε μακρινά γεωγραφικά πλάτη λήθης. Μπερδεμένο κουβάρι ο χρόνος. Προσπάθησα να τον ξετυλίξω πόντο-πόντο από τις μνήμες των παλαιότερων. Να τον απλώσω σε άσπρο χαρτί, να τον ταχτοποιήσω σε κεφάλαια και ενότητες, όσο μπορεί να ταχτοποιηθεί ο χρόνος, η μνήμη, η ζωή. Στην προσπάθεια να διατηρηθούν πληροφορίες για τρόπους ζωής που έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί, να διατηρηθούν γνώσεις υπό εξαφάνιση ή όπως λέει ο ποιητής να συντηρηθούν μικρές φωλιές νερού μέσα στις φλόγες, συνέλεξα μύθους, θρύλους, παροιμίες, μοιρολόγια, ήθη και έθιμα, πρακτικές που αποτελούσαν την καθημερινότητα των παππούδων μας και που τείνουν να εξαφανιστούν, αφού με δυσκολία τα ανακαλούν πλέον στη μνήμη τους και οι γεροντότεροι των επιγόνων.Πολλές από τις πληροφορίες που αφορούσαν καθημερινές συνήθειες και τρόπους ζωής και ήταν δύσκολο να καταταγούν σε κάποια συγκεκριμένη ενότητα, τις έκανα μικρές ιστορίες, όπου συνυπάρχουν το φανταστικό με το πραγματικό και προσωπικά μου βιώματα. (από τον Πρόλογο της Συγγραφέως) Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου αναβιώνει ένα Βαρθολομιό περασμένων χρόνων, ένα χωριό που άφηνε αργά πίσω του τον αγροτικό και απομονωμένο τρόπο ζωής της παλιάς Ελλάδας. Οι ιστορίες που περνάνε από τις σελίδες του θα προξενήσουν την νοσταλγία στους παλιότερους αλλά και το ενδιαφέρον στους νεότερους, που έτσι μπορούν να πάρουν μια γεύση της καθημερινότητας της εποχής εκείνης και μέσω αυτής να γνωρίσουν καλύτερα τις καταβολές τους, τον τόπο τους και τους προγόνους τους. (από τον Πρόλογο του Προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας)

  • cover

    Νομίζω ότι η δημοσίευση αυτών των διηγημάτων θα ωφελήσει μικρούς και μεγάλους, στους μικρούς θα πει πώς ήταν τα πράγματα παλιά και να μην θεωρούν τίποτα δεδομένο και αυτονόητο, στους μεγαλύτερους θα θυμίσει χαμένους «παραδείσους και κολάσεις». Σε μικρούς και μεγάλους θα επιτρέψει να νιώσουν έστω και νοερά τον χαμένο κόσμο της «αθωότητας». Τα διηγήματά σου ίσως να γίνουν η αφορμή να θυμηθούμε οι παλαιότεροι και να γνωρίσουν οι νεότεροι το χθες και έτσι να αλλάξουμε το σήμερα σε ένα καλύτερο αύριο … (Από τον Πρόλογο του Χρήστου Πατσού) Θέλω να αφιερώσω αυτό το βιβλίο σε όλους τους ανθρώπους που αναφέρονται στα κείμενα. Ειδικά στον Τίμο, στο Γιώργο, στο Μαρίνο και στο Νιόνιο, αφιε­ρώνονται τα δυό πρώτα διηγήματα του κεφαλαίου «Σχολικές ιστο­ρίες» («Τ΄αερόπλανο» και «Η καμπάνα και το φάντασμα»). Επίσης σ΄αυτούς αναφέρεται και το διήγημα «Η Σπηλιώτισσα». Οι «Ιστορίες Οικοτροφείου» («Η δούλα», «Ο Σπανοβαγγέλης και ο Κάρκουνας», «Μικροί Πόλεμοι») καθώς και το διήγημα «Ο Πράντας και ο Μύγας» από τις «Σχολικές Ιστορίες» αφιερώνονται σε όλους τους ανθρώπους που πέφτουν θύματα του εκφοβισμού, του bullying, αυτής της μάστιγας των σχολείων, των οικοτροφείων, των στρατώνων, των φυλακών. Μια μορφή αυτού του εκφοβισμού, του εξαναγκασμού είναι και η σχολική βία στην οποία αναφέρονται τα διηγήματα αυτά. Και αυτή η βία προέρχεται είτε από μαθητές που βάζουν στόχο κάποιους συμμαθητές τους είτε από δάσκαλους που βάζουν εκείνοι στόχο μαθητές, είτε από μαθητές και δασκάλους που βάζουν στόχο άλλους μαθητές ή δασκάλους. Οι ιστορίες είναι πέρα για πέρα αληθινές και βέβαια δεν λένε ολόκληρη την αλήθεια, που είναι πολύ χειρότερη και αβάσταχτη. Ελπίζω σε ένα επόμενο βιβλίο να μπορέσω να μιλήσω πιο ανοιχτά για τη ζωή και τη βία διάφορων κοινοβίων, όπως του στρατού. Αυτή τη ζωή και τη βία όπως την έζησα από το 1974 και για 32 μήνες στο στρατό. (Από τον Πρόλογο του Συγγραφέα) Μέσα από τις σελίδες του κειμένου μεταφερόμαστε σε μια πολύ πιο φτωχή, πιο προληπτική, πιο ξενοφοβική και πιο αμόρφωτη Ελλάδα, σε μια εποχή που ενώ απέχει «μόλις» πενήντα-εξήντα χρόνια από την δική μας, οι δαίμονες κατοικούσαν σε στέρνες ή σε σκοτεινές γωνιές, οι καλικάντζαροι έβγαιναν βόλτα να πειράξουν κόσμο, οι έχοντες κάποιες παραπάνω ανησυχίες στιγματίζονταν ακαριαία ως «κομμουνιστές», ο λόγος του παπά της ενορίας αρκούσε για να χαντακώσει την σχολική επίδοση και όχι μόνο, αυτό που σήμερα λέμε «bullying» ήταν κοινός τόπος στα σχολεία στα οποία ο δάσκαλος είχε περίπου δικτατορικές εξουσίες, ενώ στα χωριά ο λόγος του παπά μέτραγε περισσότερο από του δασκάλου και οι χωρικοί πήγαιναν στην «μάγισσα» για να τους πει τι θα κάνουν όταν ενέσκηπτε ένα ζήτημα πιο πολύπλοκο από τα τετριμμένα. Θέματα που μας προβληματίζουν και σήμερα όπως η διάσταση πόλης-επαρχίας, ο σχολικός εκφοβισμός, η δεισιδαιμονία, η φοβία ενάντια στο διαφορετικό, ο ρατσισμός, η κατάχρηση εξουσίας αναδεικνύονται ως διαχρονικά ζητήματα που απασχολούν τις κοινωνίες μιας και εμφανίζονται σε μια εποχή που για πολλά από αυτά δεν υπήρχε καν ονομασία στο συλλογικό μας λεξιλόγιο. (Από τον Πρόλογο του Εκδότη)

  • cover

    Ο Βασιλιάς Αγαθός της Σελέστιας είναι ο βασιλιάς με την αγνότερη καρδιά. Ο θρόνος του όμως απειλείται από τους τρεις Σύμβουλους του: Τον Λέανδρο, τον Μαξιμιλιανό και τον Αιμίλιο. Αφού τον έχουν εξαπατήσει κι έχουν καταχραστεί την περιουσία του, προσπαθούν να τον πείσουν να παντρευτεί την περιζήτητη και πλούσια Πριγκίπισσα Ωριάνθη, ή να προχωρήσει σε κατακτητικούς πολέμους, προκειμένου να γεμίσει ξανά με χρυσάφι το θησαυροφυλάκιο του Παλατιού. Η Πριγκίπισσα τον απορρίπτει από σύζυγο γιατί δεν τον θεωρεί άξιο πολεμιστή και ο Αγαθός αρνείται πεισματικά να κηρύξει πόλεμο στα γειτονικά βασίλεια. Τότε οι Σύμβουλοι αποφασίζουν να τον εκθρονίσουν και να τον αντικαταστήσουν με τον ανιψιό του Λέανδρου, τον Λεονάρδο τον Γενναίο, έναν αδίστακτο κι αλαζόνα ευγενή. Με διάφορες συκοφαντίες ξεσηκώνουν τον λαό της Σελέστιας εναντίον του, ενώ εκείνον τον πείθουν πως η χώρα απειλείται από φοβερούς εχθρούς που σύντομα θα τους επιτεθούν. Ο πραγματικός κίνδυνος όμως προέρχεται από έναν πανίσχυρο Μάγο, τον Χέλμουρ, και ο Αγαθός είναι ο μόνος που μπορεί να εμποδίσει τα ύπουλα σχέδια του. 'Οπως του αποκαλύπτει ο Αστρομάντης, για να σώσει την πατρίδα του και τους Κόσμους των Επτά Άκρων των Αιθέρων, θα πρέπει να παντρευτεί <<την Βασίλισσα που είναι Βασίλισσα χωρίς να το ξέρει>>. Ο μόνος τρόπος να την γνωρίσει είναι μέσα από τα όνειρά του. Αλλά οι τόσες στενοχώριες έχουν προκαλέσει αϋπνία στον Βασιλιά κι έτσι αναγκάζεται να πιει για 40 νύχτες ένα επικίνδυνο βότανο που φέρνει ύπνο. Την τελευταία νύχτα συναντά την μυστηριώδη κοπέλα, όμως ξυπνάει χωρίς να έχει μάθει τίποτε γι' αυτήν. Η δεύτερη κούπα από το "Ρόφημα του Ζωντανού Θανάτου" που πίνει για να ξανακοιμηθεί αποδεικνύεται μοιραία: Ο Αγαθός πεθαίνει. 'Η τουλάχιστον έτσι πιστεύουν στην Σελέστια, γιατί στην πραγματικότητα εκείνος έχει μεταφερθεί σ' έναν άλλον παράλληλο κόσμο, όπου το ισχυρότερο βασίλειο είναι η Γκιλαρόμα, μια χώρα χτισμένη πάνω σ' έναν αρχαίο θρύλο. Εκεί ο Αγαθός θ' ανακαλύψει τί συνδέει εκείνον και τους προγόνους του με την γη όπου βρέθηκε και την μάχη που πρέπει να δώσει με τον Μάγο Χέλμουρ, ώστε να εμποδίσει τα σκοτεινά σχέδιά του.

  • cover

    Το ποίημα "Με τα μάτια της ψυχής μου" είναι εμπνευσμένο από την φύση και τα στοιχεία που την απαρτίζουν. O συγγραφέας/ποιητής έρχεται αντιμέτωπος με τα στοιχεία της φύσης. Μέσα από έναν ποιητικό διάλογο και έναν συμπερασματικό τρόπο τα πάντα παίρνουν ζωή και σύσταση. Ο Συγγραφέας/ποιητής στο ποίημα "Με τα μάτια της ψυχής μου" λειτουργεί σαν δέκτης που αφουγκράζεται τα μηνύματα που θέλει η ίδια η φύση να του μεταδώσει.